środa, 28 listopada 2012

Ważna sprawa

Dziś krótko,  bo załączony poniżej  filmik bedzie mówił sam za siebie. 
Właśnie przeczytałam niedorzeczny news na jednym z popularnych portali internetowych, jakoby EFSA (Europejska Agencja Bezpieczeństwa Żywności) odrzuciła wnioski z badań biologa Seraliniego nad szkodliwością GMO, które  łączą kukurydzę NK603 i herbicyd Roundup produkcji firmy Monsanto z rakiem i wcześniejszą śmiercią....

I nie mogę, po prostu nie wytrzymam, i muszę  to wykrzyczeć:  Jak tak można???? Jak można bezczelnie  wmawiać NAM wszystkim, że GMO to  NASZA przyszłość, i że w zasadzie to dla dobra ludzkości się wszystko dzieje??? 

Trzeba wiedzieć, mówić, rozmawiać, uświadamiać, krzyczeć jednym wspólnym potężnym głosem, bo tylko w ten sposób zostaniemy zauważeni!!! Bierność w tej kwestii obróci się przeciwko NAM, przeciwko naszym DZIECIOM i WNUKOM!! Tylko razem jesteśmy w stanie zatrzymać ten proces! 

I nie  będę  wspominać  nawet o tym jak GMO ma się w naszym pięknym nadwiślańskim kraju, bo boję się że rano do mnie ABW zastuka...  

w załączeniu filmik -  powiedziałabym: nic dodać, nic ująć, ale tak na prawdę to dopiero wierzchołek tej góry .... 

3 komentarze:

  1. dziękuję za zaproszenie, kolczyki wyglądają przepięknie, ale to nie moje klimaty, udanej zabawy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra ja też natknęłam się ostatnio na artykuł na onecie,co to się już nie dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  3. nic dodać nic ująć - ludobójstwo !!!!

    Mimika ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy, nawet najmniejszy komentarz szalenie dziękuję:)